Menu

Deprecated: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/today24/public_html/templates/gk_news/lib/framework/helper.layout.php on line 177

Deprecated: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/today24/public_html/includes/application.php on line 536

Deprecated: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/today24/public_html/templates/gk_news/lib/framework/helper.layout.php on line 177

Deprecated: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/today24/public_html/includes/application.php on line 536

Σε λειτουργία το «Γραφείου του Δημότη» στην Άρτα


Ads



arta panor Ο Δήμος Αρταίων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών του, έθεσε σε λειτουργία μια νέα Υπηρεσία του Δήμου, το «Γραφείο του Δημότη».

Στην υπηρεσία αυτή μπορούν να καλούν με αστική χρέωση όλοι οι δημότες και να γνωστοποιούν οποιοδήποτε αίτημά τους χρειάζεται άμεση αντιμετώπιση (λάμπες, λακκούβες, σκουπίδια, κλπ.).

Το «Γραφείο του Δημότη» είναι Οργανωτική Μονάδα που υπάγεται στο Γραφείο Δημάρχου και επιτελεί έργο κρίσιμο για την εξυπηρέτηση των πολιτών.




Πώς λειτουργεί:

Η διαδικασία που ακολουθείται έχει τη μορφή:

1. Τηλεφωνική λήψη του Αιτήματος από το «Γραφείο του Δημότη»
• είτε στον 5ψηφιο αριθμό 15196
• είτε στο 26810 72910 (Τμήμα Καθαριότητας- Ανακύκλωσης), όπου μπορείτε να απευθυνθείτε για περισυλλογή από το Δήμο ηλεκτρικών συσκευών, ογκωδών αντικειμένων, για θέματα σκουπιδιών, χαλασμένους κάδους σκουπιδιών, οδοσάρωση σε δρόμους και πλατείες
• είτε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
• είτε στην ιστοσελίδα του Δήμου Αρταίων www.arta.gr στο μπάνερ «Τα Παράπονα στο Δήμαρχο», όπου συμπληρώνετε μια ειδική φόρμα με το πρόβλημα και τα στοιχεία σας για επικοινωνία
• είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Δήμο.
2. Καταγραφή του αιτήματος σε ειδικό έντυπο.
3. Ενημέρωση του Δημάρχου σχετικά με τα αιτήματα των δημοτών.
4. Προώθηση του Αιτήματος στην αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου.
5. Απάντηση/Ενημέρωση του Δημότη για τη διεκπεραίωση ή την πορεία εξέλιξης του Αιτήματός του.

Αρμόδιος Υπάλληλος του Δήμου απαντάει στο τηλεφώνημά του Δημότη και, αν μπορεί, θα δίνει απάντηση αμέσως. Διαφορετικά, θα παίρνει απάντηση το συντομότερο με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε επικοινωνήσει ο Δημότης με τον Δήμο. Το «Γραφείο του Δημότη» θα λειτουργεί καθημερινά από τις 8.00 - 15.00, εκτός Σαββατοκύριακου.

Στόχος του νέου θεσμού:

Το «Γραφείο του Δημότη» καταγράφει και παρακολουθεί την εξέλιξη των γενικών αιτημάτων των δημοτών, τα διαβιβάζει στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και ενημερώνει τους δημότες για την εξέλιξη/έκβασή τους.

Ο νέος αυτός θεσμός έχει ως σκοπό τη βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος Αρταίων προς τους δημότες σε όλα τα επίπεδα. Το σύστημα κρατά στατιστικά στοιχεία των αιτημάτων, παραπόνων κλπ., ώστε να είναι εύκολος ο έλεγχος της έγκαιρης ανταπόκρισης των Τμημάτων του Δήμου σ' αυτά.

Πηγη: epirus24.gr




To Today24.gr βρισκεται σε δοκιμαστική λειτουργία...